Tromsø Villmarksenter

Årsmøte 2020

Tekst Sveinung Gjessing Sist oppdatert 17.02.2020
NAF inviterer med dette til årsmøte 2020, den 2. mars i Tromsø, samt foredrag ved Rose Marie Steinsvik og Terese Simonsen.

Årsmøtet starter kl 16 på Tromsø Villmarksenter. Siden det er mange som kommer rett fra jobb blir det servert bidos til de fremmøtte. De som ønsker å delta digitalt bes gi beskjed (naf@arkitektur.no) i forkant av møtet slik at vi kan ordne oppkopling før kl 16. Årsmøtepapirer sendes ut særskilt via NAF-mailen. Vi prøver å arrangere felleskjørsel fra sentrum - mer informasjon følger.

Etter årsmøtet vil Rose Marie Steinsvik og Terese Simonsen fortelle om tilblivelsen av Villmarkssenteret, om dialogen med oppdragsgiver og hvilke utformingsmessige valg som er gjort underveis.

For de som måtte ønske er det mulig å kjøre en tur med hundeslede kl 18.15 og dermed oppleve Villmarkssenterets rammer på en annen måte.

Påmelding
Årsmøte samt mat er gratis for NAF-medlemmer. Ikke-medlemmer kan også bestille mat men må betale kr 240,- for bidos. NAF ivaretar samlet påmelding til hundekjøring, men her må såvel medlemmer som ikke-medlemmer betale selv. Prisen for hundekjøring er 850kr/ pers. (ca 1/2 times tur)

Av hensyn til bestilling av mat og hundekjøring ber vi derfor alle som ønsker å delta sende mail til naf@arkitektur.no. Huskeliste til mailen:

1) NAF-medlem/ ikke-medlem?
2) mat/ ingen mat?
3) eventuell hundesledekjøring

Bestilling av mat og/ eller hundesledetur må være sendt til NAF senest 24. februar.

Si gjerne at du kommer på arrangementet på Facebook

Ønsker du mer informasjon om prosjektet kan du evt. se på følgende linker:

Steinsvik arkitektkontor

Tromsø Villmarksenter